11.09.2021
10 Eylül Cuma günü saat 16:00'da İşletme Bölümü 2020-2021 Yılı Mezuniyet Programı gerçekleştirildi.
Sayın Rektörümüz Prof. Dr. Gülfettin Çelik Bey'in açılış konuşması ile başlayan program, Siyasal Bilgiler Fakültesi dekanı Prof. Dr. Hamdi Genç Hocamızın konuşması ile devam etti. Sonrasında İşletme Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğretim Üyesi İrem Batıbay Tünaydın Hocamız konuşmalarını gerçekleştirdi. Program, bölüm derecesi yapan öğrencilere hediyelerinin takdim edilmesi ile devam etti. Ardından, tüm öğrenciler gruplar halinde çağrılarak mezuniyet belgeleri verildi.
Öğrencilerimizin kep atma töreni ile program sona erdi.
Mezun olan tüm öğrencilerimize başarılı ve mutlu bir kariyer hayatı dileriz.